ائتلاف شباب القرية
أهلا وسهلا بك زائرنا الكيرم فى منتداناائتلاف شباب القرية بالتسجيل

دوس على تسجيل ولن تندم بتسجيلك لدينا فنحن من الصفوة وسوف تلاحظ هذا من خلال تواجدك معانا ائتلاف شباب القرية وسوف تسعد بتسجيلك معانا
نتمنى لكم قضاء وقت ممتع مع ائتلاف شباب القرية
ائتلاف شباب القرية
أهلا وسهلا بك زائرنا الكيرم فى منتداناائتلاف شباب القرية بالتسجيل

دوس على تسجيل ولن تندم بتسجيلك لدينا فنحن من الصفوة وسوف تلاحظ هذا من خلال تواجدك معانا ائتلاف شباب القرية وسوف تسعد بتسجيلك معانا
نتمنى لكم قضاء وقت ممتع مع ائتلاف شباب القرية
ائتلاف شباب القرية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ثقافى, ترفيهى, علمى

الرئيسيةائتلاف شباب القأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» لوجو المنتدى القديم مهم جدااا للبرنس رامى
موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالأحد مارس 25, 2012 12:15 pm من طرف البرنس رامى

» حلى القهوة أنواعها وأشكالها
موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالأربعاء يناير 25, 2012 11:52 pm من طرف haifa_2011

» أحلى طريقه لعمل الكعك والبسكويت والبيتى فور
موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالثلاثاء يناير 10, 2012 3:39 am من طرف haifa_2011

» يلا كلنا نقول لمحمود زهران عيد ميلاد سعيد
موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالأحد أغسطس 28, 2011 12:07 pm من طرف البرنس رامى

» مساء الخير
موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالأحد أغسطس 28, 2011 11:20 am من طرف البرنس رامى

» انتشار الحبوب المخدرة بصيدليات القرية
موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 05, 2011 11:55 pm من طرف محمود زهران

» ::::::::::::كلمات:::::::::
موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 05, 2011 11:50 pm من طرف محمود زهران

» سفير رمضان.
موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالإثنين يوليو 04, 2011 12:02 am من طرف محمود زهران

» كنز المعلومات 250سؤال وجواب ..... روعة
موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 11:45 pm من طرف محمود زهران

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 6 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 6 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 25 بتاريخ الأحد ديسمبر 03, 2023 6:29 am

موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Empty
مُساهمةموضوع: موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات   موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالسبت ديسمبر 12, 2009 1:55 am

و انا بتصفح في المنتدايات كالمعتاد لقيت واحد كاتب موضوع كده مستفز..مستفز لدرجة هتخليني اعمله موضوع لوحده علشان اتكلم عليه..الموضوع ده بئى كان عنوانه متتفرجوش على توم و جيري فالعنوان شدني فدخلت اقرأ الموضوع فلقيت ان بيطلب من الناس انها متتفرجش على كارتون بتاع توم و جيري قال ايه ان ده لا يتفق مع تعاليم الدين الاسلامي؟؟فانا استغربت الموضوع جدا و قلت اكمل..فاتضح ان ايه الموضوع بئى ان واحد من اللي اسلموا جديد قال ايه ان الناس المفروض متتفرجش على توم و جيري لأنه لا يتفق مع تعاليم الدين الاسلامي لان جيري و هو الفار اللي يعتبر هو الضعيف بيفضل يهرب طول الحلقة و في النهاية بينتصر بعكس توم و هو القط اللي المفروض ان هو الاقوى بيجري ورى جيري طول الحلقة و في الاخر بينهزم بردو و ده هينمي في نفوس الاطفال فكرة انك تكون ضعيف لكن في النهاية هتتنتصر و ان القوي بينهزم في الاخر دايما.......يا سلام يعني بالزمة ده كلام يتقال ايه الكلام المتخلف اللي الناس بتقوله ده..اولا توم و جيري ده مسلسل دمه خفيف بنتفرج عليه علشان نضحك شويه و خلاص يعني حاجة كده كوميدي..ثانيا هل وصلت بينا الهيافة ان احنا نسيب المشاكل الحقيقية فعلا اللي بتواجهنا و نروح نعلق مشاكلنا على شماعة غبية زي الكلام اللي اتقال ده..ما اظنش يعني ان خلاص فرغت بينا المشاكل و متبقاش الا مسلسل كرتون هو اللي هيدمرنا..اللي هيدمرنا ان احنا ديما بنيجي في الهياف و نتنطط اوي و نتضايق و نتنرفز على حاجة اقل من ان تذكر اصلا انا مش عارف ليه بنبص تحت رجلينا و مبنبصش للصورة الكاملة امتى هنعرف ان مستقبلنا في التفكير السليم بأن احنا ننفض للكلام الفاضي ده كله و نبني نفسنا بالعلم و الايمان الكامل بربنا و قدرتنا على ان احنا نكون اسياد العالم ده كله بوحدتنا ذي ما كنا قبل كده..انا مش عارف ان كنت متحامل على الشخص اللي كتب الكلام ده ولا من حقي..ايه رأيكوا؟
و ده هيدفعني ان اكتب مثال تاني على الهيافة بتاعتنا بس هو قديم شويه و كان واحد بردو عامل موضوع كبير و بيقول الحق بسرعة امسح نجمة اسرائيل من على جهاز الكمبيوتر بتاعك طلع ان برنامج الاوفيس في صور الكليب ارت بتاعته من ضمن الصور ديه صوره نجمة اسرائيل و ممكن تمسحها عادي يعني...لكن المشكلة في ايه هو انا خلاص يعني لما همسحها كده ابقى حررت فلسطين..هل مشكلتنا متمثله في حته صورة على جهاز الكمبيوتر ولا تفريطنا في حقوقنا و ضعفنا
كنت مزنوق في الكلمتين دول بـس كده انا استريحت

منتظر ردودكوا..

مشمشه M
عضو كبير قوى V I P
عضو كبير قوى V I P
مشمشه M

مُساهمةموضوع: رد: موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات   موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالسبت ديسمبر 12, 2009 8:08 am

بس الاطفال مش هيفكروا كده

هما بيتفرجوا على توم وجيرى عشان يضحكوا بس مش اكتر

يسلمووا على مواضيعك
محمود زهران
المدير العــــــام
المدير العــــــام

مُساهمةموضوع: رد: موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات   موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالسبت ديسمبر 12, 2009 11:54 am

مشكور امير على الموضوع

وانا مع مشمشة

الاطفال بيتفرجوا ع توم وجيرى

عشان يضحكو ا بس

لاء دي فكرة صحيونية

مش الاطفال اللى هيفكروا كدة

دمت لمنتدانا
SiR > Osah
عضو كبير قوى V I P
عضو كبير قوى V I P
SiR > Osah

مُساهمةموضوع: رد: موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات   موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 16, 2009 6:00 pm

مش عارف اقول اية
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات   موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالخميس ديسمبر 17, 2009 8:41 am

والله يا جماعه انا فكري زي فكركم

عشان كده اتنرفزت

مروركم الاروع
beko0o
عضو كبير قوى V I P
عضو كبير قوى V I P

مُساهمةموضوع: رد: موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات   موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالأحد يناير 31, 2010 12:06 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله العظيم يا ايمن كل اللى بتمناه انى كنت ابقى قاعد معاك وانا بقراء الموضوع بتاعك دا
لانى مش متوقع انا كنت ممكن اعمل معاك ايه
حضرتك يعنى هيافه بهيافه كنت نفضت وريحت دماغك وخلاص
وكمان فى حاجه
هى الهيافه انه يتكلم على حاجه زى كدا ومش هيافه اننا واحنا فى السن دا نتفرج عليها
وكمان اللى كاتب الموضوع بيقولك
ان دا بيخالف لتعاليم الدين الصحيح
مش غلط فى حاجه
على العموم ليك منى تحيه جامده طحن

Bek0o0o0o0o

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات   موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات Icon_minitimeالأحد يناير 31, 2010 3:37 am

ايه ياعم انت نازل سخن علينا كدا ليه

موضوع نرفزني لما قراته في احد المنتديات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيف نجعل منتدانا من اجمل المنتديات ؟؟؟
» لعبة ظريفة منتشرة فى المنتديات تعالو نلعبها مع بعض وهى لعبة ولد:بنت
» موضوع عن عقوق الوالدين
» موضوع: طبيب اطفال يعض اذن مراجع ا
» ثلاث طرق لاعدام صرصور....موضوع حلو لا يفوتكم